Επιστροφές & Αλλαγές Προϊόντων
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση αναίτια και χωρίς καμία επιβάρυνση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες, για τις συμβάσεις πώλησης, από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των προϊόντων.
Αλλαγές
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται με προϊόντα ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Αλλαγές προϊόντων γίνονται στις περιπτώσεις:
Που το προϊόν το οποίο λάβατε είναι ελλαττωματικό.
Εάν λάβετε διαφορετικά προϊόντα από αυτά που έχετε καταχωρήσει στην παραγγελία σας.
Σε περίπτωση όπου το νούμερο μέγεθος κάποιου προϊόντος δεν σας ταιριάζει και επιθυμείτε αλλαγή με άλλο προϊόν
Στις παραπάνω περιπτώσεις τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξ’ ολοκλήρου την εταιρεία μας.
Εάν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε προϊόντα που έχετε λάβει, τα οποία δεν είναι ελαττωματικά, για προσωπικούς λόγους το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η νέα παραγγελία θα πρέπει να έχει ίση ή μεγαλύτερη αξία από αυτήν που αντικαθιστά.
Τα μεταφορικά έξοδα, τα έξοδα αντικαταβολής καθώς και η διαφορά που θα προκύψει από την νέα παραγγελία επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
Εάν πραγματοποιήσετε την επιστροφή σας με οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών είναι με δική σας ευθύνη και χρέωση.
Όλα τα ρούχα θα πρέπει να είναι αφόρετα, να είναι στην αρχική τους κατάσταση ειδάλλως δεν μπορεί να γίνει αλλαγή.
Σημείωση
Όταν δοκιμάζετε τα ρούχα βεβαιωθείτε ότι δεν φοράτε άρωμα – make up – κραγιόν ή οτιδήποτε μπορεί να αφήσει κάποιο λεκέ ή μυρωδιά πάνω στα ρούχα.
Η επιχείρηση ελέγχει όλες τις επιστροφές και εάν κάποιο προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση επιστρέφεται σε εσάς χωρίς να πραγματοποιηθεί αλλαγή.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύονται από το νόμιμο παραστατικό πώλησης (απόδειξη) το οποίο θα εσωκλείεται εντός του δέματος μαζί με το έντυπο επιστροφής προϊόντος.
Πριν γίνουν όλες οι διαδικασίες επιστροφής θα πρέπει να έχει προηγηθεί mail ή τηλέφωνο στην εταιρεία μας.
Η εταιρεία μας δεν φέρει καμιά ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται να αντικαταστήσει τα προϊόντα αυτά.